Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2018

ΕΝΑ ΠΟΤΑΜΙ ΜΕΣΑ ΜΟΥ

Είχα πολλά χρόνια να γράψω ιστορία για picture book. Όμως μόλις κάθισα να γράψω το συγκεκριμένο βιβλίο, οι λέξεις έρρεαν από μέσα μου σαν ποτάμι. Πλέον το βλέπω ολοκληρωμένο με την ονειρεμένη εικονογράφηση της Σοφίας Γαλή και αφήνω το ποτάμι να κυλήσει ελεύθερα απ' τις όχθες της καρδιάς μου, να γελάσω και να δακρύσω. 
Είναι αφιερωμένο στον Δία μας που χάθηκα τόσο άδικα πριν προλάβουμε να τον πλημμυρίσουμε με αγάπη. Μας έκανε όμως να πλημμυρίσουμε από συγκίνηση. Και πλέον από νοσταλγία.


ΕΝΑ ΠΟΤΑΜΙ ΜΕΣΑ ΜΟΥ
Μαρία Ρουσάκη
Εικονογράφηση: Σοφία Γαλή
Εκδόσεις Πατάκη


Ο Δίας

Οπισθόφυλλο:
«Έχω ένα μυστικό. Έχω κάτι κρυφό. Μέσα μου. Μέσα μου ζει ένα ποτάμι».
Και ανάμεσα στις δύο όχθες ζει η καρδιά. Όμως τι γίνεται αν το ποτάμι φουσκώσει από συναισθήματα και πλημμυρίσει τα πάντα; Ο Γιάννης δεν επιτρέπει σε κανέναν να δει το ποτάμι του. Όχι όπως τον μπαμπά του όταν έφυγε ο παππούς για το «μεγάλο του ταξίδι». Ούτε όταν η μαμά του κλαίει από χαρά. Μέσα του καμιά φορά βρέχει. Όμως ποτέ δεν ξεχειλίζει το ποτάμι του Γιάννη. Ώσπου μια μέρα…
Ένα τρυφερό βιβλίο για την ανάγκη των παιδιών να εκφράζουν τη χαρά και τη λύπη τους δίχως ντροπή και ενοχές. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου