Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2014

Άκου το ρυθμό...και τις σκέψεις των παιδιών!

Είμαι ιδιαίτερα συγκινημένη για την συνέντευξη που έδωσα στον Εθνικό Κήρυκα για το νέο εφηβικό μου μυθιστόρημα, Άκου το ρυθμό. Όμως περισσότερο συγκινημένη είμαι για το δώρο που μου χάρισε η εφημερίδα. Συγχαίρω τους συντάκτες και τον κύριο Βασίλη Μαγαλιό για το βήμα που παραχώρησαν σε παιδιά και γονείς να μιλήσουν με αφορμή το βιβλίο μου.  Δείτε τα συγκλονιστικά τους λόγια στον παρακάτω σύνδεσμο. Ενδεικτικά γράφω μερικά απ’ αυτά:

Φαίνεται πως η συγγραφέας, η κ. Ρουσάκη, είναι μέσα στην Κοινωνία και πως έχει επαφή με τα προβλήματα των παιδιών της ηλικίας μας. - Δήμητρα Μ., 6ο Γυμνάσιο Ζωγράφου

Αυτό είναι ένα βιβλίο για τους... μεγάλους, για γονείς που λένε στα παιδιά τους ‘τι προβλήματα έχεις εσύ, όλα σου τα δίνουμε, όλα σου τα παρέχουμε. Εσύ το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να διαβάσεις μήπως και περάσεις σε κάποια σχολή και σωθείς!’. Σ’ αυτούς να το δώσετε με δική μας υπογραφή. Η κυρία Ρουσάκη –την οποία έχω διαβάσει πάρα πολύ- είναι μέσα στα παιδιά από μικρή ηλικία μέχρι μεγάλη. Και για να είμαι ειλικρινής μου έχει κρατήσει παρέα. - Αγγελική Π., 4ο Λύκειο Ζωγράφου

Πάρα πολύ καλό βιβλίο. Μικρό, γρήγορο, εύκολο να το διαβάσεις. Εγώ δεν έχω πατέρα και ξέρω πως είναι. Είναι πολύ δύσκολο! - Γιάννης Κ., 5ο Δημοτικό Ζωγράφου

Η κυρία Ρουσάκη έχει πιάσει το ‘πόιντ’. Εχει μπει μέσα στα παιδιά. - Αλίκη Σ., 3ετής στη Νομική

Να σας πω κάτι. Κάτι τέτοια βιβλία, σαν το ‘Ακου το ρυθμό’ αν κάποιος σκηνοθέτης τα έκανε σίριαλ, με τους πρωταγωνιστές να μιλούν τούρκικα ή βραζιλιάνικα οι μανάδες μας θα έλεγαν ‘πω - πω τι περνάνε τα παιδιά! Η άτιμη η μάνα, ο αλήτης ο γιος, ο πατέρας που κοίταξε την πάρτι του, η σκύλα η φίλη της. Τι να κάνει το κοριτσάκι;’. Αυτό το σίριαλ θα έσπαγε τα μηχανάκια της AGB. Που να ’ξεραν ότι αυτά τα έχουν σπίτι τους. - Κατερίνα Μ., 7ο Λύκειο Παγκρατίου

Το άρθρο βρείτε το ΕΔΩ





2 σχόλια: