Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2013

10 + 10 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ



Μέσα από συνεντεύξεις μπορεί κανείς να ανακαλύψει πολλά για έναν συγγραφέα.  Πιστεύω πως τα περισσότερα τα μαθαίνουμε διαβάζοντας τον.  Όμως, αποφάσισα να γράψω μια λίστα που αποκαλύπτουν "10 + 10 πράγματα για μένα" ώστε να με γνωρίστε καλύτερα.  Ωστόσο, τα περισσότερα τα έχω κεντήσει μέσα στα βιβλία μου ως γεγονότα ή συναισθήματα…

1)      Ύστερα από τρία χρόνια φορώντας κυρίως μαύρα (!) αποφάσισα να ντύνομαι μες στο χρώμα.  Είχα ξεπεράσει πλέον την εφηβεία και ξαναβρήκα τη χαρά της ζωής!
2)      Το πρώτο μου βιβλίο και το πιο πετυχημένο το έγραψα σε 20 λεπτά.  Τέτοια έμπνευση έρχεται σπανίως.
3)      Έχω βιώσει ήδη τη χρεοκοπία, οπότε η οικονομική κρίση δεν με τρομάζει.
4)      Μιλώ στον άντρα μου και στα τρία μας παιδιά στα Ελληνικά ενώ δεν είναι η μητρική μου γλώσσα.
5)      Ο χειρότερος μου εφιάλτης έγινε πραγματικότητα όταν ήμουν έγκυος στο πρώτο μου παιδί.  Χρειάστηκε να υποβληθώ άμεσα σε χημειοθεραπείες.  Γέννησα τον πανέμορφο γιο μου και θεραπεύτηκα…Γιατί, πολύ απλά, το πίστεψα.
6)      Απαγορευόταν να μείνω ξανά έγκυος για τα επόμενα 2-3 χρόνια.  Αποφάσισα να κάνω άλλα 2 παιδιά μέσα στα επόμενα 2-3 χρόνια.
7)      Τρελαίνομαι για δαμάσκηνα με επικάλυψη σοκολάτας.
8)      Μικρή έκανα windsurf και έπαιζα κλαρινέτο.  Έχω ξεχάσει πως να κάνω και τα δύο.
9)      Λατρεύω τη μαγειρική/ζαχαροπλαστική, κάνω συλλογή από τσαγιέρες, ακούω ροκ και ρεμπέτικη μουσική.
10)  Η μεγάλη μου επιθυμία είναι να ζήσω πολλές μετενσαρκώσεις.

+

11)  Ό,τι έχω πραγματικά θελήσει, το έχω βρει μπροστά μου. 
12)  Η αγαπημένη μου ρήση είναι “κάθε εμπόδιο για καλό".
13)  Έχω παρατήσει τα πάντα (προσωπικές φιλοδοξίες, επαγγελματικά όνειρα, ζωή στο εξωτερικό) για τον έρωτα της ζωής μου.
14)  Μικρή ήμουν ρομαντικό αγοροκόριτσο.
15)  Είχα και έχω τη μητέρα μου ως πρότυπο.
16)  Έχω πολλούς γνωστούς αλλά λίγους φίλους.
17)  Είμαι τρομερά κακόφωνη. 
18)  Είμαι σπιτόγατο.
19)  Η αγαπημένη μου εποχή είναι τα Χριστούγεννα. Πάντα στολίζω από την 1η Δεκεμβρίου.
20)  Πιστεύω ακράδαντα πως η κατάθλιψη καταπολεμάται χωρίς φάρμακα. Εμείς είμαστε οι γιατροί του εαυτού μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου