Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2010

Λεωφορείον ο Αναγνώστης

Look, it’s the Bookmobile!

Aπό τις πιο όμορφες αναμνήσεις που έχω σαν παιδί είναι ο ήχος ενός συγκεκριμένου κουδουνιού. Όταν τον άκουσα για πρώτη φορά δεν ήξερα τι σήμαινε. Απλά ακολούθησα τον αδερφό μου καθώς έτρεξε έξω απ’ το σπίτι μας στην Νέα Υόρκη φωνάζοντας με χαρά,
«It’s the bookmobile!” 
Παρκαρισμένη στη γωνία ήταν μια πολύχρωμη κινούμενη βιβλιοθήκη. Ένα λεωφορείο ντυμένο με χρώματα και φαντασία. Μόλις μπήκα ανακάλυψα έναν μαγικό μικρόκοσμο. Μέσα στο πούλμαν υπήρχαν ράφια τα οποία φιλοξενούσαν εκατοντάδες παιδικά βιβλία. Ανακάλυψα ότι μπορούσαμε να διαλέξουμε ό,τι θέλαμε! Η χαρά μου ήταν απερίγραπτη. Αυτός ο μαγικός κόσμος μου δάνεισε ένα παραμύθι. Το πήγα σπίτι μου και το είχα κοντά μου για μια ολόκληρη εβδομάδα. Μα δε με πείραξε που κράτησε τόσο λίγο. Ανυπομονούσα να επιστρέψει αυτό το πολύχρωμο φωτεινό πουλμανάκι ξανά στη γειτονιά. Και μόλις άκουσα για δεύτερη φορά στη ζωή μου αυτό το χαρούμενο καμπανάκι, ήμουν η πρώτη που έτρεξε έξω απ’ το σπίτι φωνάζοντας,
«It’s the bookmobile!”








Και πιο παλιές εκδοχές:






Και η Κένυα έχει κινούμενη βιβλιοθήκη:
 
 

Εμείς εδώ στην Ελλάδα...;
Ανακάλυψα και εδώ κάποιες κινητές βιβλιοθήκες!





3 σχόλια:

  1. Αγαπητή Μαρία,
    έχω ένα φίλο στο Βέλγιο που κάνει τον βοηθό σε ένα τέτοιο λεωφορείο

    πάντως δε θέλει πολλά, ένα χορηγό θέλει αφού το κράτος είναι και εδώ απών και έφυγες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φυσικά και είναι απλό να γίνει, Κώστα μου. Εγώ βάζω τις ιδέες και ας βάλουν άλλοι τα χρήματα! Ας γίνει μια αρχή για να αποκτήσει το βιβλίο φτερά, να κυκλοφορεί και να αγαπηθεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημερα Μαρια μου θυμαμαι να μου το εχει αναφέρει ο Νικος αυτο.Φοβερή ιδέα.Η κινητή βιβλιοθήκη της περιοχής .Έχει έρθει και στην Ελλάδα ωραία !!!Μακάρι να έρθει και στην περιοχή μας.

    Προσωπικά, το μοναδικό κινητό όχημα που εχω δει ειναι το παγωτατζίδικο στην Αγγλια που χτύπαγε κουδουνακι και έτρεχα να παρω το χωνακι.

    φιλικα,
    Ελευθερία

    ΑπάντησηΔιαγραφή